Jak získat klienty jako osobní trenér

Jak získat klienty jako osobní trenér

Osobních trenéru ve fitness centrech je spousty, trend tohoto povolání je stále vyšší a už děti po maturitě se přihlašují na fitness kurzy s certifikátem, které jim umožní rozjet dráhu podnikání ve fitness sektoru. V každé posilovně najdete více jak dva trenéry, často je každý se zaměřením na jiný druh posilování a trénování a je jen na Vás, kdo Vás více osloví. V dnešním článku se ovšem podíváme na fitness trenérství z pohledu trenérů a na to, jak získat stálou klientelu, protože to není lehkým úkolem, zejména v případě větší konkurence. Ale nebojte, každý může uspět jako fitness trenér, chce to jen dodržet pár základních bodů.

Kvalitní fitness trenér v bodech

1. Znalosti

Prvním a nejdůležitějším bodem jsou znalosti. Nikoho nepřekvapí, že čím znalejší trenér v oblasti trénování, fitness a zdravého stravování, tím je větší pravděpodobnost, že získá klienty. Nezůstávejte proto pouze u fitness kurzu instruktor fitness, ale své znalosti stále rozšiřujte dalšími kurzy. Také doporučuji sledovat videa (včetně zahraničních) dalších trenérů, fitness závodníků a sportovců, kteří Vám mohou dát nejen tipy na nové cviky, ale také inspiraci na tréninky.

2. Osobní aktivita

Druhým bodem je osobní aktivita, která obnáší být neustále na očích v posilovně a stále aktivní na sociálních sítích. Pokud začínáte a máte pouze jednoho svěřence, neodjíždějte z posilovny ihned po tréninku, ale zůstávejte ve fitku, sledujte okolí, navazujte nové kontakty. To samé platí o sociálních sítích, buďte aktivní, pravidelně sdílejte nabídku svých služeb (zaplatit si můžete také placenou propagaci), sdílejte výsledky svých klientů a videa z tréninků.

3. Kamarádský přístup

Nyní možná někdo namítne, že trénování není o kamarádství a máte pravdu, ovšem kamarádský přístup je důležitý. Pokud se stanete novými „kamarády“, kteří své klienty vyslechnou, namotivují, své klienty si udržíte a nezůstanou pouze u jednorázového tréninku. Ne nadarmo se říká, že trenér je často také psychologem.

Toto jsou tři základní body, které Vám mohou pomoci se získáním široké klientely. Do čtvrtého bodu bychom mohli zmínit přijatelnou cenu, která ovšem závisí na Vás, na Vašem okolí, konkurenci a také na daném fitness centru.