Recept na zdravé proteinové palačinky

Proteinové palačinky

Palačinky jsou oblíbeným sladkým pokrmem převážně dětí, ale také dospělí mají palačinky v oblibě. Klasické palačinky s marmeládou, Nutellou a šlehačkou se ovšem moc do diet a zdravého životního stylu nehodí. Jak si udělat domácí, zdravé palačinky, které jsou navíc nabité bílkovinami? Recept je snadný a rychlý.

Recept na palačinky plné bílkovin

Připravte si: Proteinový prášek (vybírejte kvalitní s vysokým obsahem bílkovin, nízkým obsahem sacharidů a tuků), vejce, voda

Postup: Vyšleháme bílky, mezitím si rozmícháme žloutky s proteinem a vodou tak, aby vzniklá hustá, ale tekutá hmota. Vzniklou hmotu vmícháme do vyšlehaných bílků a pečeme na pánvi.

Palačinky můžete vylepšit přidáním banánu do těsta či zdravě dosladit medem nebo stévií.

Zdobení: Palačinky máte hotové, teď je čas na zdobení a servírování. K zvýšení množství bílkovin v tomto sladkém pokrmu přidejte k palačinkám řecký jogurt se zvýšeným množstvím bílkovin, ozdobte palačinky lesním (nebo jiným) ovocem, které dodá palačinkám vitamíny a minerály a také pár gramů sacharidů a celé palačinky můžete posypat ořechy nebo polít ořechovým máslem, které dodá Vašemu pokrmu zdravé tuky.

Teď už máte hotovou finální verzi a přeji dobrou chuť.

Výhody proteinových palačinek

Tyhle zdravé palačinky mají nejen vysoké množství bílkovin, které jsou základní makroživinou pro budování našich svalů a také často deficitní makroživinou (doporučený denní příjem je cca 2 gramy na kilogram tělesné váhy), obsahují také díky přidanému ovoci spoustu vitamínů, minerálů a také zdravých tuků z přidaných ořechů. Neobsahují vysoké množství kalorií (záleží na přidaných ingrediencí), zasytí Vás však na delší dobu i přesto, že se jedná o lehký dezert.

Zdravý životní styl neznamená vynechat veškeré Vaše oblíbené pokrmy, znamená však změnit nezdravá jídla do zdravých (zdravějších) verzí a jídla si užívat. Nejlepší dieta je taková, která je udržitelná a proto je nesmyslné začínat se striktními dietami postavených s vynecháním některé makroživiny či dietách s velmi nízkým kalorickým příjmem.

0Shares

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít