Ranní ptáče dál doskáče – jak začít ráno

Ranní ptáče dál doskáče

Pokud jste ranní ptáčata, tento článek nebude pro Vás zajímavý, ale pokud patříte do skupiny lidí, kterým ranní vstávání dělá značné problémy, je tento článek přímo pro Vás. Ráno se mnoho lidí cítí bez energie a potřebují alespoň hodinu na to, aby se probudili a začali být efektivní a produktivní. Ranní vstávání je pro polovinu společnosti noční můrou a s otevřenou náručí vítají víkendy, kdy prospí celé dopoledne. Jak se ráno probudit a být plní energie i jako noční sova? V dnešním článku se dozvíte pár tipů a rad.

Jak načerpat ranní energii

Studená sprcha – studenou sprchou po ránu se zaručeně probudíte. Často vstanete a ještě více jak třicet minut jste v polospánku, po studené sprše tomuhle předejdete. Studená sprcha Vás nejen probudí, ale také Vás nabije energií a má také mnoho pozitivních účinků na naše zdraví, především podporuje silný imunitní systém. S otužováním ale opatrně, pokud jste začátečník, nejprve zvolte vlažnou vodu a pod studenou vodou zůstávejte pár vteřin, kdy čas postupně navyšujte.

Zdravá snídaně – dalším tipem na čerpání ranní energie je zdravá snídaně. Často ve spěchu ani nesnídáte a tím přicházíte o spousty energie. Zdravá snídaně plná živin, vitamínů a minerálů nastartuje Váš organismus. A jak by měla zdravá snídaně vypadat? Pokud jste milovníci slaných snídaní, skvělou variantou jsou vejce se šunkou, celozrnným pečivem a zeleninou, pokud jste naopak milovníci snídaní sladkých, další možností je ovesná kaše doplněná o protein, ořechy a ovoce.

Ranní trénink – ranní cvičení si nemůže dovolit každý, je nutné alespoň třicet minut navíc. Pokud máte více času, můžete zvolit ranní návštěvu posilovny, pokud máte času méně, postačí domácí dvaceti až třiceti minutový trénink, pokud patříte do skupiny lidí, které nemají „žádný“ čas, zkuste alespoň pár dřepů, kliků a sklapovaček. Pohybová aktivita Vás nejen probudí, ale také Vám díky endorfinům zlepší náladu.

Motivační deník – pokud Vás daný den čeká nějaká příjemná aktivita, daleko lépe se Vám vstává, že ano? Například pokud večer letíte na dovolenou, samým těšením nemůžete dospat, a i jako noční sově Vám vstávání nedělá problém. Motivační deník Vám poslouží ke stejnému účelu, každé ráno si zapište cíle, které chcete daný den splnit a na které se můžete těšit. Zapsat si můžete také své úspěchy a také sny, které Vás poženou dopředu.

Hudba – hudba je lék nejen na špatnou náladu, povzbuzovač na lepší sportovní výkony, ale také se hodí jako ranní budíček. K poslechu hudby můžete přidat také tanec, kterým se rozhýbete. Hudbu zapínejte dynamickou a rytmickou, klasická vážná hudba Vás spíše uspí.

0Shares

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít